portfolio

Concept Nederlands Klarinet Festival

Via internet kwam ik in contact met Tom en Jorieke. Tom is zakelijk leider van het Klarinet Festival en Jorieke verantwoordelijk voor de marketing. Ze vroegen mij een kleurrijk logo te ontwerpen om zo het festival wat uit de klassieke hoek te halen en toegankelijk te maken voor een breed publiek. Na het ontwerpen van het logo waren beide zo enthousiast dat Onwijs Reclame de complete branding van het festival voor zijn rekening mocht nemen. In rap tempo ontwikkelde we een concept, lanceerde we de website, flyer en abri’s voor in de binnenstad van Amsterdam. Het is een kleurrijk geheel geworden, en de kaartverkoop is nu al een succes. Van 7 t/m 10 april 2016 zal in Muziekgebouw aan ’t IJ en in het Bimhuis in Amsterdam een gloednieuw festival plaatsvinden, geheel gewijd aan de klarinet! De absolute wereldtop uit de klassieke muziek, jazz, wereldmuziek en pop komt voor het eerst op grote schaal samen, met amateurs en met publiek tijdens het Nederlands Klarinetfestival: een unieke ontmoetings- en inspiratieplek voor liefhebbers én voor nieuwsgierigen. Neem eens een kijkje op www.klarinetfestival.nl voor meer informatie.

Dat wil ook!

contact & route

Nieuwsgierig geworden? Kom eens langs voor een kop koffie!

  • KVK 61 88 51 34
  • Bank NL17RABO0300163339
  • BTW NL1879.94.432.B01
Captcha